قاب عکس،قاب لوح تقدیر،قاب عکس pvc،قاب pvc،قاب تابلو

قاب عکس،قاب لوح تقدیر،قاب پی وی سی،قابpvc،قاب عکس pvc،قاب عکس پی وی سی،قاب لوح سپاس،قاب تقدیرنامه،قاب تابلو،تابلوعکس،لوح تقدیر،لوح تقدیر مدرسه،لوح سپاس دانشگاه،تابلو آیات قرآنی،هدیه تبلیغاتی تابلو بافت

قاب عکس،قاب لوح تقدیر،قاب پی وی سی،قابpvc،قاب عکس pvc،قاب عکس پی وی سی،قاب لوح سپاس،قاب تقدیرنامه،قاب تابلو،تابلوعکس،لوح تقدیر،لوح تقدیر مدرسه،لوح سپاس دانشگاه،تابلو آیات قرآنی،هدیه تبلیغاتی تابلو بافت

قاب عکس،قاب لوح تقدیر،قاب عکس pvc،قاب pvc،قاب تابلو

در دنیای دیجیتال امروز، شاید قاب عکس pvc پی وی سی چزء معدود اجناسی باشد که با وجود رقبای دیجیتالش همچنان یکه تاز صنعت حاشیه مانده و خریدارانش پیوسته در حال افزایشند. کمتر کسی پیدا میشود که زندگی اش خالی از این متاع زیبا باشد، در همه جا نمونه ای جالب از آن یافت میشود که به محیط رنگ و رو داده و به غالب آن فضا و شرایط حاکم در آن معنی میدهد. در گذر زندگی هرکه نصیبش کسیست، مانده ازو قابکی، دوره ی او یاد باد...
آری؛ مفهومی که قاب عکس به شیره زندگی انسان یعنی احساسات او میدهد، از عهده ی هیچ چیز دیگری بر نمی آید...

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

شیرین ترین خبر برای مقام معظم رهبری

ای فدای آن نگاه پرخیرت؛  وی نواده ی حیدر با غیرت؛  چون چاره نماید آری و خیرت؛  بیچاره مکن روانه ی غیرت.


با عرض سلام و تحیات؛

محضر مبارک والی شهر عشق، حضرت امام خامنه ای دامت برکاته.

من مسلم کریمی راد هستم ۴۳ ساله ، با شغل و تجربه ی تبلیغات هدفمند و پیشرفته.

میخواهم راجع به خبری فوق العاده محرمانه که حاوی اطلاعاتی در مورد بزرگترین هدیه ی اقتصادی حضرت حق به بشریت است، اطلاعاتی بعرض تان برسانم،
 فقط امیدوارم که خدا کمکم کند تا هر چه سریعتر شما از وجود چنین خبر مهمی آگاه شوید که این آگاهی همانا و اتمام رسالت حقیر همان، که صد البته به دستاوردها و عایداتی عظیم منجر خواهد شد، که من با تمام وجودم و با جرات تمام عرض میکنم که این خبر دومین خنده ی از ته دل و واقعی را بعد از خبر پیروزی انقلاب در ۴۳ سال پیش ، بر لبان مبارک خواهد نشاند.
 
 آقای من، مولای من، و ای تمام دلخوشی من و گروهم که انگیزه ی این دسترسی را از وجود تو میگرفتیم، به خدا و قرآنش قسم، به محمد و اهل بیتش قسم و به جان عزیز تو که تبرک و مایه ی نزول برکت به این سرزمین است، قسم میخورم که خداوند هدیه ای را برای ملت شریف ایران پیش کشیده وآن را بصورت امانت به حقیر سپرده که اگر شماکه سردمدار و صاحب اختیار این ملت شریف هستید، این امانت را تحویل گرفته و بدست صاحبان اصلی اش برسانید، چنان رشد و پیشرفت عظیمی در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تبع اینها در تمام زمینه ها عایدمان میشود که میتوان در ده سال آینده ایرانمان را سومین کشور دنیا از لحاظ قدرت سیاسی و اقتصادی بعد از چین و آمریکا و نیز برترین وقدرترین کشور جهان از لحاظ تاثیر فرهنگی در دنیا دانست!

 من منتظر احضارتان میمانم و امیدوارم پیام احضارتان پیش از پیک اجل درب سرای حقیر را بکوبد. گفتنی است که پیگیری این موضوع از طریق دفتر رهبری و دیگر طرق مثل سایتها و غیره خسته ام کرده و امیدوارم بالاخره، از میان میلیونها قلبی که برای استمرار سایه ات بر سر ایران و ایرانی، می تپد، حقیر را دریابی.

 

نظرات  (۲)

سلام آقای کریمی خدا قوت، من این مطلب شما رو خوندم خیلی متاثر شدم اگر مایل بودی با بنده تماس بگیر تا طریق زیارت ایشون رو به شما بگم...
موسوی ۱۴۴۴۴--۰۹۱۲
من معذرت میخوام، اون دو رقم رو ب ایمیل tolidgaran ارسال کردم.
سلام آقای کریمی خدا قوت، من این مطلب شما رو خوندم خیلی متاثر شدم اگر مایل بودی با بنده تماس بگیر تا طریق زیارت ایشون رو به شما بگم...
موسوی ۱۴۴۴۴--۰۹۱۲
من معذرت میخوام، اون دو رقم رو ب ایمیل tolidgaran ارسال کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی